Overzichtelijk
Zoals aangegeven zijn er verschillende soorten informatie zichtbaar wanneer een bedrijf je website bezoekt. Alle informatie is zichtbaar in een overzichtelijk dashboard.
In je inbox zie je activiteiten van de bezoekers. Aan de linkerzijde van je scherm zie je afgelopen periode onderverdeeld in dagen, weken, maanden, jaren en landen. Uiteraard is het mogelijk om zelf een aangepaste datumreeks in te stellen. Om acties te kunnen koppelen aan een lead is het mogelijk om labels aan te maken. Hierdoor kan je bijvoorbeeld een verantwoordelijke koppelen aan een lead of de uit te voeren actie benoemen.
Rechts van de ze kolom zie je het overzicht met de betreffende bedrijven die je website bezocht hebben binnen de geselecteerde periode. Je ziet hier (indien mogelijk) het logo van het bedrijf, tijd van bezoek en het aantal pagina’s wat bezocht is. Wanneer je vervolgens labels hangt aan deze bezoeker worden deze ook hier getoond.
De overige 50% van je scherm is gereserveerd voor specifieke informatie van het bezoekende bedrijf. Hier vindt je allereerst een korte omschrijving van de bedrijfsvoering en de NAW gegevens. Vervolgens worden de juridische en financiële statussen weergegeven, uiteraard ook weer wanneer dit voorhanden is.Je kan daaronder ook zelf opmerkingen toevoegen wanneer dit wenselijk is.Als laatste worden de paginaweergaven uitgelicht. Hier zie je precies welke pagina’s door de bezoeker bezocht zijn en wat de bezoekduur van deze pagina was.
Opvolging
Eerder spraken we al over het toevoegen van labels aan bedrijven die je website bezocht hebben. Deze kan je dus eenvoudig koppelen aan een bepaald soort opvolging of kenmerk. Denk hierbij aan hot leads en verantwoordelijke aanstellen maar ook markeren als concurrenten, klanten of (toekomstige) leveranciers.
Hiervoor kan gekozen worden vanuit LeadInfo te werken maar je kan ook een export maken en deze naar een ander omgeving brengen. Het is daarnaast ook mogelijk om de opvolging te koppelen naar andere interne communicatieprogramma’s zoals Exact, Afas, Act!, Slack, Monday.com en nog veel meer.
Je nieuwe collega
Je kan LeadInfo beschouwen als een teamlid van je Sales afdeling. In plaats van koud leads te zoeken of op te volgen verzameld LeadInfo ze gestructureerd voor je op één overzichtelijke plek. Vervolgens is het zaak aan de andere collega’s om deze leads een vervolg te geven. Het is zonde om deze warmere leads te negeren en onnodig veel tijd te stoppen in het zelf opsporen van potentiële leads.